Strona 1 z 1

CHLEB. Przepis WZORCOWY

PostNapisane: 27 gru 2010, o 08:52
przez KrowiakWojtek
Przepisy na swój własny wypiek CHLEBA na OTYŁOŚĆ (mini chlebki).
;)
KASZĘ jaglaną __400g. oraz KASZĘ jęczmienną tzw. średnia lub drobna, mniej bo __250g., gotujemy
w jednym garnku (pojemność 4,0l.) przez ok. 15 minut. Do gotowania dodajemy 2,5 l. wody.

PRZYPRAWY TO:
Sól kamienna nieoczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania. Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 5-10 minut.

Re: CHLEB. Przepis WZORCOWY

PostNapisane: 27 gru 2010, o 08:54
przez Czesław Chmiel
UGOTOWANE OBIE KASZE (MASA RAZEM 650 GRAM), WCHŁANIAJĄ WTEDY:
Całą użytą (2,5l.) do gotowania wodę, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków. Do tego właśnie zestawu składników (dwa rodzaje kasz) dodajemy suchą masę: 150 gram OTRĄB PSZENNYCH i dokładnie mieszamy łyżką. Otręby chłoną wówczas dużo wody, którą uzupełniamy wlewając ok. 0,5 litra przegotowanej wody.

Dużą łyżką stołową nabieramy zmieszaną masę tj. obie kasze wraz z otrębami. Z takiej objętości FORMUJEMY chleb tzw. cienkie mini chlebki (ugniatamy palcami). Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy.
PIECZEMY w piekarniku (temp. 250oC przez ok. 50-60 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.

ISTOTNE:
Wszelkie dodatki np. miód, rodzynki, WYKLUCZONE !! Takie dodatki sprzyjają otyłości i cukrzycy typu 2.

Re: CHLEB. Przepis WZORCOWY

PostNapisane: 27 gru 2010, o 08:59
przez Stanisława Zielinska
Jest to ewenement w skali kraju i całej Europy. Niezwykle ważna jest też wiedza z książki,
pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
W rozdziale NR 35, zamieszczono kompendium wiedzy nt: afrodyzjaki, seks, hormony, testosteron.

CHLEB na OTYŁOŚĆ, STANOWI AKTUALNIE O SILNYM UKŁADZIE IMMUNOLOGICZNYM:
Organizmu człowieka. Dostarcza ogrom energii eliminującej głód dlatego; iż GLUKOZA naturalna w nim zawarta, stabilizuje poziom cukru we krwi, na ok. 4-5 godzin !! tzw. NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu. Złe to, WYSOKIE węglowodany, tj. od 26,01% wzrostu. Podnoszą poziom cukru po spożyciu zbyt wysoko stymulując otyłość, również cukrzycę typu 2.
To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec WARTO !!