Sign In

CHLEB. Przepis WZORCOWY

Wasze pomysły na aktywny tryb życia - plany treningowe

CHLEB. Przepis WZORCOWY

Postprzez KrowiakWojtek » 27 gru 2010, o 08:52

Przepisy na swój własny wypiek CHLEBA na OTYŁOŚĆ (mini chlebki).
;)
KASZĘ jaglaną __400g. oraz KASZĘ jęczmienną tzw. średnia lub drobna, mniej bo __250g., gotujemy
w jednym garnku (pojemność 4,0l.) przez ok. 15 minut. Do gotowania dodajemy 2,5 l. wody.

PRZYPRAWY TO:
Sól kamienna nieoczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania. Po zakończeniu gotowania całość pozostawiamy pod przykryciem na ok. 5-10 minut.
KrowiakWojtek
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 02:16

Re: CHLEB. Przepis WZORCOWY

Postprzez Czesław Chmiel » 27 gru 2010, o 08:54

UGOTOWANE OBIE KASZE (MASA RAZEM 650 GRAM), WCHŁANIAJĄ WTEDY:
Całą użytą (2,5l.) do gotowania wodę, co następnie ułatwia formowanie i lepsze klejenie się tzw. mini chlebków. Do tego właśnie zestawu składników (dwa rodzaje kasz) dodajemy suchą masę: 150 gram OTRĄB PSZENNYCH i dokładnie mieszamy łyżką. Otręby chłoną wówczas dużo wody, którą uzupełniamy wlewając ok. 0,5 litra przegotowanej wody.

Dużą łyżką stołową nabieramy zmieszaną masę tj. obie kasze wraz z otrębami. Z takiej objętości FORMUJEMY chleb tzw. cienkie mini chlebki (ugniatamy palcami). Kładziemy na papierze do pieczenia, którym uprzednio pokryliśmy powierzchnię blachy.
PIECZEMY w piekarniku (temp. 250oC przez ok. 50-60 minut) tj. do momentu uzyskania tzw. przyrumienienia.

ISTOTNE:
Wszelkie dodatki np. miód, rodzynki, WYKLUCZONE !! Takie dodatki sprzyjają otyłości i cukrzycy typu 2.
Czesław Chmiel
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 02:17

Re: CHLEB. Przepis WZORCOWY

Postprzez Stanisława Zielinska » 27 gru 2010, o 08:59

Jest to ewenement w skali kraju i całej Europy. Niezwykle ważna jest też wiedza z książki,
pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
W rozdziale NR 35, zamieszczono kompendium wiedzy nt: afrodyzjaki, seks, hormony, testosteron.

CHLEB na OTYŁOŚĆ, STANOWI AKTUALNIE O SILNYM UKŁADZIE IMMUNOLOGICZNYM:
Organizmu człowieka. Dostarcza ogrom energii eliminującej głód dlatego; iż GLUKOZA naturalna w nim zawarta, stabilizuje poziom cukru we krwi, na ok. 4-5 godzin !! tzw. NISKIE węglowodany, tj. do 26% wzrostu. Złe to, WYSOKIE węglowodany, tj. od 26,01% wzrostu. Podnoszą poziom cukru po spożyciu zbyt wysoko stymulując otyłość, również cukrzycę typu 2.
To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec WARTO !!
Stanisława Zielinska
 
Posty: 5
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 02:20


Powrót do Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron
 

Kto przegląda forum

Forum przegląda 1 użytkownik :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 1 gość (bazuje na użytkownikach aktywnych w ciągu ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników online (20) było 1 paź 2013, o 13:24

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Current time

Teraz jest 19 lis 2018, o 16:28